Kim Møller er fuld af løgn 2.0

Til at begynde med tror jeg, at at vi skal se på et par citater fra den højreekstremistiske blog, Uriasposten, der som bekendt skrives af en vis Kim Møller. Af onde tunger ofte kaldet Kim Øller eller Kim 7-tal, men lad nu det ligge. Tilbage til citaterne:

Screendump Urias august

Screendump Urias april

Læserne bedes bemærke, hvad Kim Møller skriver om pseudonymet “Jern Henrik” og DF-politikeren Jens Henrik Thulesen Dahl, der er storebror til DF-formand Kristian Thulesen Dahl. I det første citat fra august 2013 beskrives “Jern Henrik” som Kristian Thulesen Dahls storebror, men i det sidste citat fra april i år på Kim Møllers særlige hadeside mod Netavisen P77, DF-nyt, Tosseanstalten og undertegnede, hævder Kim Møller, at Jens Henrik Thulesen Dahl ikke er identisk med bemeldte “Jern Henrik”.

Så er det, man må sige, at begge påstande ikke kan være sande. Enten lyver Kim Møller i det første citat, eller også lyver han i det sidste. Men lyver, det gør han under alle omstændigheder.

Selv hælder jeg mest til den anskuelse, at han lyver i det sidste tilfælde. Det gør jeg fordi, det må være ubekvemt for Jens Henrik Thulesen Dal, der bl.a. er viceborgmester her i Assens, at blive afsløret som kommentator på Uriasposten, som jeg har gjort det i min artikel om Jern Henrik, der bygger på Kim Møllers eget udsagn.

En anden grund er, at denne Jern Henrik pludselig er begyndt at røre på sig. Dels i en kommentar på min blog, dels i en kommentar på Uriasposten 12. maj, hvad der fører til nedenstående lille ordveksling: (man bedes springe over kommentar 8)

Screendump Urias maj

Her ser vi igen, hvor den ellers så ytringsfrie Kim Møller skruer bissen på og truer med øjeblikkelig banning, hvis nogen – som her pseudonymet “venstreføjen” – fordrister sig til at anfægte blogholderens anskuelser angående min ringe person. Jeg tror sgu, at den mand er under pres.

Jeg kan ikke lige komme i tanker om en sang, der passer, men Kim Møller kan få denne opsang fra Mothers of Invention, som vi lyttede til, mens vi lå og røg hash i en lejlighed ved siden af Store Kongensgade politistation i 1968:

I´m gonn tell you the way it is
and I´m not gonna be kind or easy
You whole attitude stinks, I say,
and the life you live is completely empty

You paint your head
You mind is dead
You don´t even know, what I just said
It´s Youuuuu

Mothers

Om Carsten Halvorsen

Blogger, passenger, fhv. kulturkonsulent, cand.mag.
Dette indlæg blev udgivet i Halvorsen, Jens Henrik Thulesen Dahl, Jern Henrik, Kim Møller, Løgn, Uncategorized, Uriasposten og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

3 svar til Kim Møller er fuld af løgn 2.0

  1. Pingback: Urias-Møller ekko ekko | DF-Nyt

  2. Morten siger:

    Han kan jo heller IKKE indrømme det. Vel ?

Skriv en kommentar